Maj i czerwiec to ostatni dzwonek dla osób, które przed wakacjami planują zrzucić parę kilogramów. W odchudzaniu nie ma ważniejszego czynnika niż dieta. Według kulturystów to właśnie ona w 60% decyduje o powodzeniu naszej akcji odchudzania. Nawet ciężkie codziennie treningi nie przyniosą oczekiwanych rezultatów, jeśli nie połączymy ich z odpowiednim odżywianiem.

Płaski brzuch w 6 tygodni? Spróbuj diety ABS  

ABS to dieta skonstruowana przez redaktora Mens Health. Jej twórca- Zinczenko twierdzi, że pomoże nam w ciągu 6 tygodni osiągnąć płaski brzuch, a więc niespełnione marzenie co drugiego Polaka. Głównym celem diety jest wprowadzenie równowagi energetycznej, która pozwoli nam rzeźbić tkankę mięśniową przy jednoczesnym spalaniu tłuszczu.

Główne zasady diety- czyli co i kiedy spożywać!

Fundamentalną zasadą diety ABS jest spożywanie aż 6 posiłków w ciągu dnia. Nie oznacza to jednak, że cały dzień będziemy się objadać. Wręcz przeciwnie. Spożywane przez nas pokarmy o określonych godzinach powinny być niewielkie, aby nasz organizm mógł je na bieżąco spalać. Wprowadzenie takiego bilansu energetycznego bardzo pozytywnie wpływa na spalanie tkanki tłuszczowej- zostało to niejednokrotnie udowodnione- na przykład przez Georgia State University. Według diety opracowanej przez Zinczenko nie możemy dopuścić do sytuacji, w której zagładzamy organizm. Prowadzi to bowiem jedynie do napadów głodu. Ponadto najwięcej kalorii nasz organizm jest w stanie spalać w sytuacji, gdy żołądek nie jest do końca pusty. Kolejnym argumentem przemawiającym za dietą ABS jest fakt, iż zaburzenie wspomnianego bilansu energetycznego sprawia, że każda nadwyżka dostarczanych kalorii odkładana jest przez organizm w formie tkanki tłuszczowej.

Dieta ABS- jak i kiedy zacząć?

Nie ma problemu, abyś zaczął lub zaczęła stosować się do diety już dziś. Każdy dzień jest bowiem kroczkiem do naszego celu jakim jest płaski brzuch. Przed rozpoczęciem warto pamiętać o tym, że pierwsze dni diety zawsze są najtrudniejsze i nawet małe ustępstwa mogą prowadzić do szybkiego powrotu do nawyków żywieniowych wypracowanych przez lata. Twórca diety proponuje, aby w oparciu o tabelę kalorii i dostępne w sieci przepisy przygotować listę posiłków na cały tydzień, ponieważ brak pomysłu na to co można zjeść bardzo często prowadzi do ustępstw w diecie. Dużo uwagi Zinczenko poświęca koktajlom owocowym, które są jednocześnie zdrowymi przekąskami, jak również mogą zastąpić normalny posiłek.

Zostaw odpowiedź

Twój e-mail nie zostanie opublikowany