Wielkimi krokami zbliża się zima. Niskie temperatury i ogólna aura za oknem sprawia, że stajemy się leniwi, a nie każdy jest koneserem sportów zimowych. Gdzie można przyjemnie spędzić czas, a jednocześnie zadbać o sylwetkę i kondycję fizyczną?

Na siłowni

Siłownia to świetne miejsce, jeśli chcemy zadbać o sylwetkę i zgubić zbędne kilogramy. Najlepiej wykonywać ćwiczenia pod okiem trenera personalnego, który dobierze dla nas odpowiedni program treningowy, dostosowany do naszych potrzeb, oczekiwań i kondycji fizycznej. Różnorodność sprzętu sprawi, że bez problemu będziemy mogli skupić się na części ciała, na której modelowaniu nam zależy.

Na zajęciach fitness

Kluby fitness oferują różnego rodzaju zajęcia – treningi skupiające się na mięśniach brzucha, nóg czy całościowe, z wykorzystaniem różnego rodzaju akcesoriów np. rowerów stacjonarnych tzw. spinning. Dzięki temu możemy znaleźć coś, co odpowiada naszym preferencjom i będzie dla nas nie tylko sposobem na zwiększenie masy mięśniowej i spalenie zbędnej tkanki tłuszczowej, a także prawdziwą przyjemnością!

Tańcząc!

Taniec doskonale wpływa na nasze samopoczucie, dodaje życiowej energii, a przede wszystkim może sprawiać niezwykłą przyjemność i zamienić się w nasza pasję. Rodzajów tańca jest wiele – możemy wybrać taniec nowoczesny w grupie czy towarzyski, gdzie tańczy się w parach. Bardzo popularna jest zumba, czyli zajęcia taneczne połączone z ćwiczeniami fitness.

Relaks na basenie

Basen jest idealny na zimową porę. To doskonała forma spędzania wolnego czasu, która jest bardzo przyjemna, a także pozwala zadbać o swoje zdrowie, kondycję i wygląd. Podczas pływania zmniejszają się wszelkiego rodzaju bóle, poprawia się metabolizm, nasza postawa, a także jędrność ciała. To doskonały sposób na zmniejszenie cellulitu. Basen wpływa też pozytywnie na naszą psychikę – odpręża, dodaje energii, redukuje stres i poprawia nastrój.

2 komentarze

  1. Fit na obcasach

    Moja ulubiona aktywność fizyczna, to przede wszystkim basen i taniec 🙂 zimą rzadziej się decyduję na bieganie lub zajęcia fitness, bo szybko się przeziębiam 🙂

    Odpowiedz

Zostaw odpowiedź

Twój e-mail nie zostanie opublikowany